merulz4evamerulz4eva

Main News Art Reviews Stats

Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Awesome Reach Awesome Reach

Rated 5 / 5 stars

umm..

the only word i have to say for this is.. WTF!



Spongebob Sickpants Spongebob Sickpants

Rated 5 / 5 stars

LOL

i was watchin this and spongebob at the same time and saw no differense
Aha



4 Swords Misadventures 7 4 Swords Misadventures 7

Rated 5 / 5 stars

OMG SCARY

I GOT THE CRAP SCARED OUT OF ME WHEN I CICKED WHEN IS IT COMING OUT


Recent Game Reviews


PixEvo - The Fountain PixEvo - The Fountain

Rated 5 / 5 stars

sik as

is there going to be a second plz reply



Sydney Shark Sydney Shark

Rated 4.5 / 5 stars

Funn

But all i want to know is wat is the secret medal



Pico vs Bear Pico vs Bear

Rated 5 / 5 stars

cool as

omg so but but so fun